leadási paraméterek

Nevezési határidő: 2017. szeptember 15.


A pályázat javasolt felépítése:

  • Célmeghatározás
  • Célcsoport-meghatározás
  • Választott stratégia indoklása
  • Választott eszköz/csatorna indoklása
  • Eredmények a célok függvényében


Anyagleadás

Az elektronikus nevezési űrlap kitöltésével és a nevezési feltételek elfogadásával küldhető el a pályázat. Ezt követően érkezik egy visszaigazoló email a korábban megadott címre, amely tartalmazza a hozzáférést a pályázatot bemutató dokumentációk feltöltésére szolgáló felhőhöz.

A pályázó garantálja, hogy a nevezési űrlapon megadott információk tényleges és valós adatokat tartalmaznak. A Kreatív B2B Award 2017 eredményeinek kihirdetése a jelentkezési űrlapon megadott adatok (pályázó, társpályázó, megbízó, pályázat címe) alapján történik.

Ugyanazon kampány több kategóriában való indítása esetén amennyiben különbözőek az azokhoz tartozó mellékletek kérjük, ezen elemeket külön nevezésként feltölteni! 

A nevezési anyagokat egy mappába kérjük feltölteni, illetve az anyagokat ne töltsék fel tömörítve!​​

A nevezési űrlapon kívüli nevezési anyagokon (esettanulmányi film, prezentáció, printhirdetések elektronikus formái és egyéb kiegészítő dokumentumok) semmilyen formában sem szerepelhet a pályázó ügynökség neve vagy logója (még a fájl elnevezésében sem)! Amennyiben a pályázatban a nevezési lapon kívül szerepel az ügynökség neve, kizárást vonhat maga után!



Leadási paraméterek, formátumok

Filmes anyagok (reklámfilmek és esettanulmányi videók): MP4 formátumban, kizárólag HD vagy Full HD felbontásban. Az esettanulmányi videók hossza nem haladhatja meg a 3 percet!

Hanganyagok: MP3 formátumban.

Képes anyagok: JPG, TIF vagy PDF formátumban, 300 dpi felbontásban.

Prezentációk: PPT, Keynote, prezi.com formátumban. Terjedelem: maximum 10 slide!

Display típusú hirdetések: GIF, SWF vagy MP4 formátumban.

Weboldalak: a pályázati anyagon fel kell tüntetni a weboldal elérhetőségét.

Alkalmazások: az alkalmazás elérhetőségét fel kell tüntetni a pályázati anyagon, már nem futó alkalmazás esetén az alkalmazás tesztváltozatát kell benyújtani.

Mobilalkalmazások: az alkalmazás elérhetőségét fel kell tüntetni a pályázati anyagon, fizetős alkalmazás esetén promóciós kódot kérünk, hogy minden tartalomhoz hozzáférhessen a zsűri.