ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK

Kreatív B2B Award
B2B kommunikációs megoldások versenye


A Kreatív szaklap másodszor hirdeti meg a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói vagy hirdetői oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Várunk a pályázatra trade marketing megoldásokat is.


A verseny célja

Díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik cégnek értékesítse; illetve erősítse a vállalat munkavállalók és partnerek felé történő pozicionálását, feléjük történő kommunikációját.


2017-től a Kreatív B2B Award PR alkategóriája is pontot ér a Kreatív PR Toplistán!
Súly: 70
Grand Prix: 280
Arany: 210
Ezüst: 140
Bronz: 70
Shortlist: 35


Nevezési feltételek

Nevezhető bármely olyan kommunikációs kampány vagy megoldás, amely 2016. június 1. és a nevezési határidő lejárta előtt futott részben vagy teljes egészében Magyarországon.


A verseny az A) főkategóriában kampánycél alapján zajlik, ezért egy-egy kommunikációs megoldás különböző megoldásai (például kiadvány, weboldal és e-dm) egyben is nevezhetők.
A B) főkategóriában médiatípus szerinti bontásban lehet nevezni a megoldásokat, a többcsatornás kampányok nevezéseit értelemszerűen az integrált kategóriába várjuk.

A verseny menete

  • meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 15.
  • online zsűrizés: szeptember 22-től
  • nevezési díj befizetésének határideje: október 2.
  • személyes zsűrizés: október 5.
  • shortlist kihirdetése a Kreatív Online-on: október 6.
  • díjátadó: október 17.

Nevezési határidő: 2017. szeptember 15.